Умови повернення товару
Повернення товару можливе за дотримання таких умов:
Повернення товару належної якості.
Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його отримання, а після отримання Товару – протягом 7 (семи) днів, не рахуючи дня покупки.
Повернення Товару належної якості можливе в разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови купівлі зазначеного Товару.
Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний винятково тим, хто купує його Клієнтом.
У разі відмови Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат Продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів від дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотний недолік (з наявністю дефектів/браку).
Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право на свій вибір заявити будь-яку з наведених нижче вимог:
заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахунком купівельної ціни;
співрозмірного зменшення покупної ціни;
безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем чи третьою особою;
має право відмовитися від виконання договору і вимагати повернення сплаченої за товар суми.
При поверненні технічно складного товару неналежної якості (перелік таких товарів затверджено Постановою Уряду РФ від 10.11.2011 № 924 «Про затвердження переліку технічно складних товарів») Покупець має право вимагати:
заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахунком покупної ціни;
відмовитися від виконання договору і вимагати повернення сплаченої за товар суми.
Усі перелічені вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред’явлені в такі строки:
На товар установлено гарантійний строк – протягом усього гарантійного строку;
На товар не встановлений гарантійний строк – протягом розумного строку, але не більше 2 років.
Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.
У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов’язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.